Hello just friend

استاندارد

– هلو جاس فرند
– هلو بب…
– می تونی خودتو معرفی کنی؟
– بله! من جاس فرندتونم.
– اوکی! اینجا چیکار می کنی؟
– اینجا دروغ می گم. راجع به تمام دروغ هام دروغ می گم!
– خیلی هم عالی. یکم بیشتر از خودت بگو.
– من رک، دروغگو، پشت سر ملت حرف زننده، سر مردم گول مالون، فیریلداخ و خودخواهم.
– زیر آب زن پررو هم هستی؟
– نه! زیر آب نمی زنم. خیلی هم کم رو و استرسی هم هستم.
– خدا رو شکر حداقل اینا رو نیستی!
– آره واقعا! متولد شصت و نهم. بهمن شصت و نه. اهل تهران نیستم. و کاری رو که دلم نخواد رو هیچ وقت نمی کنم. برا همینم خود خواهم. از انتقاد کردن از بقیه، از ادما، از ایرانیا خسته شدم. منم یکی از این جماعتی ام که ازشون متنفرم.
یکی از این دو رو های دروغ گوی بد طینت… یکی از این خبیثاش که رفته تو پوستین گوسفند…
می خوام مث همیشه ساختار شکنی کنم. می خوام اولین کسی باشم که خود نفرت انگیزشو رو نمایی می کنه. و بدتر از همه چیز ، به خود نفرت انگیزم افتخار کنم!
من براتون همیشه یه جاس فرند می مونم… و نه بیشتر

بیان دیدگاه